20 Kasım 2016 Pazar

20 KASIM 2016-İZGEDAK - TANTALOS - SANATORYUM DOĞA YÜRÜYÜŞÜ

İzmir Gençleri Dağcılık ve Doga Sporları Klubü ile yaptığım ilk doğa yürüyüşünden bir kaç detay

Sabah belirlenen duraklardan katılımcılarımızı alarak yol üzerinde birlikte kahvaltımızı yaptık. Daha sonra yola devam ederek 10.00'da Gençlik merkezinin önünde servislerimizden inerek A ve B grupları olarak ikiye ayrıldık. A grubu kolay bir parkurdan ilerlerken, B grubu biraz daha zorlayıcı bir parkurdan ilerledi. Her iki grupta 12.30'da Tantalos Kayalıklarının bulunduğu alanda mola verdik. Yanımızda getirdiğimiz tarhana çorbasına hazırlamak için büyük bir ateş yaktık. bir yandan da sucuk kavurmamızı yaptık. Kocaman bir kazanda tüm arkadaşlarımızın katkısıyla nefis çorbamızı hazırladık. Çorba bir yandan hazırlanırken voleybol setimizi de kurarak çok eğlenceli bir şekilde voleybol oynadık. Çorbanın hazır olması ile birlikte voleybola ara vererek enfes güzellikteki çorbamızı içtik. Çorbamızın ardından biraz daha voleybol oynadık. 15.20 ye kadar süren molamızın ardından dönüş yoluna A ve B grupları birleşerek çıktık. 16.30'da servislerimize binerek çok güzel bir havada gerçekleşen faaliyetimizi tamamladık.

**A GRUBU***
ROTA UZUNLUĞU= 9,87 KM
TOPLAM YOKUŞ ÇIKIŞ = 327 METRE
TOPLAM YOKUŞ İNİŞ = 321 METRE
YÜKSEKLİK MAX = 794 METRE
YÜKSEKLİK MİN = 548 METRE
KATILIMCI SAYI = 13

Ben ve arkadaşlarım A grubu ile kolay olan yürüyüşe katıldık. kasımın sonu olmasına rağmen hava muhteşem ve bol güneşliydi. ben de uzun zamandır doğa yürüyüşlerine katılmıyordum. yanımda 4 değerli arkadaşımla yürüyüşümüze başladık.

Grupla bir kaç km yürüdükten sonra iyice ısınmaya başladık ve üzerimizdeki montları çıkarıp güzel havada bol oksijen dolu ormanda yürümeye devam ettik

Yanımızda götürdüğümüz kocaman tencere kapağını kalkan olarak kullanarak gladyatöre meydan okuduk.

Doğada en çok sevdiğim şeylerden biri de canlıları doğal ortamlarında yakından izlemek.

Yabani atlara rastladık ve yanlarından usulca geçtik. burası onların rahatsız edemezdik...

Emrah arkadaşımın ellerinden meşhur sacda sucuk kavurma... enfess

Arkadaşlarımızın sihirli ellerinden içimizi ısıtan kocaman bir kazan tarhana çorbası.

Piknik havasında yapılan bu güzel etkinlikte voleybol maçı yaparak yediklerimizi az da olsa sindirdik. simdi iki grup toparlanıp dönüşe geçiyoruz  :))

fotoğraf makinesi bende olunca kendime fotoğraf çekmek zor bunlar da gezinin sonrasında benim huzurlu ve memnuniyet dolu bakışım. ekibi çok sevdim ve fırsat buldukça katılmak isterim