1 Aralık 2016 Perşembe

12 KASIM 2016 KEMALPAŞA OVACIK YAYLASI ENDURO KAMPI

Sonbaharın en güzel günlerinden birinde değerli abim Mustafa Cihat Oğuz'un organize ettiği Izmir Kemalpaşa Ovacık ta bulunan aile işletmesi olan Vadi restaurantın geniş bahçesinde yaklaşık 80 motosiklet aşığı  toplandık...
Izmir'den Caner Dönmez ile Bornovada buluşup yola çıktık. yolda güzergahımızı bozmadan bişeyler atıştırmak için  Sütçüler köyüne girdik. köyde birkaç kasap hem et kofte satip hem de siparişinizi pişirip size servis ediyor... köftemizi yiyip yola devam ettik

Kemalpaşa köyleri motorcu gençlerle dolu, motosikleti olmayan ev yok denecek kadar az, köyden tarlaya bozuk arazide korkusuzca gazlıyorlar bizi gördüklerinde   fazla cesur davranıyorlar :)

Yükseklere çıktıkça manzara daha da güzelleşiyor ve virajlar kesinleşmeye başlıyor tam bir viraj ustası olan Caner beni geride bırakıp yolların tadını çıkarıyor😀

Yaprakların yerlere sere serpe düştüğü kmlerce yolu geçerken adeta büyüleniyoruz. her renkten yaprağın yol kenarlarına saçılması ile oluşan bu yol bitmesin diye sakin sakin sürüyoruz.

Rotayı çok net bilmediğimiz için ormanın içinde zaman zaman yön bulmaya çalışıyoruz.

Akşam yemeği için kapalı alanda toplandik. yemekte sazan balığı vardı ilk kez sazan yiyorum fakat ne şekli ne de tadi güzel değildi. yemek yaninda olan mezelerle doyduk. sıra tatlıya geldi. tatlı olarak ta ayva yi parçalara ayırıp sobanın uzerine bıraktık. sıcaktan yumuşayan ve tatlı ekşi bir tat veren ayva hic bu kadar lezzetli olmamıştı 😀

Kamp alanına her marka ve model enduro motosiklet gelmişti çünkü bu bir dostluk Kampıydı.