3 Aralık 2016 Cumartesi

27 EYLÜL 2016 ADRASAN - KEKOVA (BATIK ŞEHİR)

Adrasan dan yola çıktık 4 motor 5 kişiydik köy yollarından çıkıp etrafı orman ve deniz manzaralı ve çok keyifli bir yoldan Kekova tarafına sürdük.

Selman abi bize balık yedirme sözü verip adrasan da suda fazla kalıp derinlere daldığı için kulağı rahatsızlandı ve yolda eczaneden ilaç almak zorunda kaldık. durmuşken güzel bi kahvaltı salonuna girip çok lezzetli bir mercimek çorbası içtik ve yola koyulduk.

Kekova ya gelmiştik şimdi sıra kalacak güzel bir yer bulmaya gelmişti. burada ne bir plaj nede kamp yapacak bi alan yoktu. minik minik pansiyonlar var burada. bir dostumuzun tavsiye ettiği pansiyon sahibiyle konuştuk ama fazla gergin gördük pansiyon ve yemek fiyatları konusunda anlaşamadık. Neyse ki mola verdiğimiz Gönül cafe nin sahibi bize pansiyon oda kahvaltı ve tekne turu dahil güzel bir fiyat çıkardı anlaşmaya akşam yemeğini de ekleyince çok keyiflendik ve hemen üzerimizdeki kalın korumalı motosiklet kıyafetlerini çıkarıp hemen tekneyle Batık şehri görmek ve bu berrak denizi görüp yüzmek için yola çıktık.

Gönül pansiyonun sahibi Mehmet amca bize gayet uzun bir tur yaptırdı.normalde sezonda 1 kişinin ödeyeceği paraya 5 kişi çıktık. bize rehberlik yaparken etrafta herkesin tanıdık olduğunu ve hep aile işletmeleri olduğunu anlattı vay be dedik ama asıl şok şu ada da benim deyince  wuhuu dedik hepimiz adamın tapulu adası var ama çok mütevazi ve beyefendi kendisi.

ŞANSIM

Sabah enfes bir kahvaltı yaptıktan sonra yola koyulmak için hazırlandık